Virkade saker

Direktlänk till inlägg 12 juli 2015

I'm Back!

Av leena - 12 juli 2015 14:56

Hej bloggläsare!


Har varit borta ett tag från bloggen ett tag men tänkte ta upp den igen så smått fram till hösten. Får be även ursäkt till alla som jag inte har svarat men nu när jag lyckats hitta lösenordet till bloggen så kommer det att bli lättare att ge svar till Er alla läsare. Kommer fortfarande att fokusera på virkat och mönster men även lite annat handarbete mm. Ha en underbar fortsatt sommar 2015!!  

 
 
Ingen bild

Casper

19 januari 2016 16:06

Hej, det er en fin blog du har, men jeg kan ikke rigtigt finde dine kontaktoplysninger på bloggen. Er det muligt for dig at sende en mail til blog@woolspire.com? Det drejer sig om muligt sammenarbejde.

Med venlig hilsen
Casper.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av leena - 19 februari 2012 15:58


Har fått ett par frågor var man kan hitta DMC virkgarn. Här kommer ett par länkar på butik som jag har hittat ute på webben:   http://www.torgstenen.se/dmc-virkgarn-1351.html (Har inte personligen handlat i denna webbutik).   http://www.garnl...

Av leena - 19 februari 2012 15:16

Är inne med shabby shic och försöker inreda hemma med både spets och gammalt. En liten fin virkad brudkrona ville jag virka och hittade en bra mönster i en äldre virktidning. Har ändrat om något på toppen eftersom tyckte att det blev så glest. Men hå...

Av leena - 5 februari 2012 13:37

Önskar en god fortsättning på nya året 2012 för Er alla som läser denna blogg. Har tagit en välbehövlig "semester" från bloggen för att ladda upp kreativiteten, men nu är jag tillbaka igen med full pysselkraft. Tack Pysselfarmor för all reklam du h...

Av leena - 6 november 2011 15:22

  Den här var rolig att göra. Luffarslöjd är jätteskoj att pyssla med och är inte så svårt. Om du inte har gjort luffarslöjd förut finns det många bra böcker att lära och få inspiration ifrån. En bok som jag kan rekommendera är Trådkonst av Gerd...

Av leena - 31 oktober 2011 14:13

    Julen närmar sig och jag har satt igång med lite pyssel för juldekorationen hemma. De här småstjärnorna är lätta och snabba att virka. Stjärnorna går ju använda i all möjlig julpyntning: till julgranen, som girlang, smyckning till middagsbor...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Gilla bloggen på facebook

Omröstning

Vilket av följande virkmönster skulle du vilja att det fanns på Virkade Saker-bloggen.
 Dukar
 Spets
 Mattor
 Kläder
 Väskor
 Halsdukar, handskar, mössor, strumpor
 Amigurumi
 Irländsk virkning
 Köksaccessoar
 Prydnadssaker
 Gardiner
 Filtar, överkast
 Smycken
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Youtube - Virkning

Visitors


Skapa flashcards